Wednsday 曇りmadness.

Igår gick jag på stan och lyckades göra av med lite mer pengar än väntat. Skorna jag köpte visade sig vara billigare än vad jag hade förväntat mig så jag var tvungen! Hittat sjukt mycket snygga sor på sistone, men det största probleme var egentligen att hitta en väska. Jag stod länge och velade mellan en svart och en lila. Lila känns lite roligare men svart knns mer användbar. Jag var tråkig och slutade med att köpa en svart, men efetrsom väskan i sig inte var särskilt dyr kanske det blir en lila vid ett sneare tillfälle. En röd vivi skulle inte heller sitta helt fel. Det får bli nästa månad. Eller nåt. Right now I’m soo BROKE! Jag måste skaffa ett jobb. Jag får gå omkring och leta nu emdans jag har lov. Helgen blir söka jobb-/plugghelg.

Lite bilder kommer sen. Här är en mobilbild på min Tissha som jag fått från Fumikos syster, Kikko som tack för hjälp med citat och modellande till hennes T-shirt/Tröj kollektion. Jag fick en svart t-shirt och där det står ”It’s not easy having a good time, even smiling mkes my face ache”. (Ett citat som jag tippast från en av mina favoritfilmer, The Rocky Horror Picture Show. Grym film! Till alla er som inte sett den, Do it! Perfekt som Halloween-costume inspiration). Jag ska ta bild på den sen och lägga upp. Om någon skulle vara intresserad av att köpa en tissha (materialet är to die for) så skriv en liten kommentar. Hon har ingen hemsida än eftersom det än så länge är en provkollektion, men lyckas hon hitta någon som vill köpa in hennes designs så kanske hon startar upp en onlineservice också.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

