It only takes eighteen minutes per page

Sanna är ledsen på mig för att jag aldrig skriver här, så det är väl bäst att jag gör det nu.

Jag har det väl lite sådär här i Tokyo, vissa dagar känns svinbra – som när jag var på klassresa med en massa koreaner ut till havet förra veckan. Vi badade och frös, drack sprit och blev varma igen. Jävligt mysigt. Andra dagar känns rätt sega och det är lätt att sträcka sig efter Jack Daniel’s-flaskan. Fast jag försöker förbättra mig där.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag vaknade vid tolv men det kändes jobbigt så jag gick och la mig igen och sov till typ halv fem. Efter det har jag mest slösurfat som fan. Eller, jag spelade in en liten låt också, finns på min myspace för er intresserade. Urholkat. Knock your socks off.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “It only takes eighteen minutes per page

  1. frankyvonfur

    Mattichan! Det gör ont att höra att du har det jobbigt! Men gårdagens Idiot Savat var FAB!
    Vi blir fan bjudna på sprit varje gång. Återbesök inom en snar framtid? Får passa på medasn jag bor i Settan liksom. Och nästa gång ska vi fan ha yakitori!
    Men ja, du, jag, fulla gamla människor som ska bjuda på drinkar och Noubu/Yoichi= oslagbar kombo❤

  2. Nä, Idiot Savant är fan aaaldrig tråkigt! Och det är ju fan billigt också. Kanske berodde på att Yoichi var rätt packad eller nått, men att dina två drinkar och mina fyra whiskeys plus table charge bara blev 3050yen är fan lite konstigt. Hon mamman kanske råkade betala mer än en drink åt oss?🙂

  3. frankyvonfur

    Man kan hoppas! Hon kanske bjöd på resten eller nåt ^^
    But seriously, vem går ut och super med sin mamma? Hon sa iof själv att hon bara varit där 2gg i år och att hennes dotter typ tyckte det var jobbigt. Det var inte bara dotern som tyckte det! Hahah

Kommentera

