Make War

Lördagens Halloween-fest i Setagayahuset var väldigt lyckad. Trevliga människor, fina vänner och en flaska Jack Daniel’s. Svårt att misslyckas med den kombinationen, ne?

Jag var utklädd till en varulv, men blev senare Torsten Flink och ännu lite senare Torsten Timberlake. Och så Orlando Bloom, såklart, men honom ser jag ju alltid ut som, eller nått. Mårten var sjukt söt som Kururu och det var sjukt jävla roligt att se honom gå in på 7-11 och köpa en Chu-Hai och McDonals för en Mega Mac. I sann japansk anda höll de som jobbade där masken och skrattade honom inte rakt i ansiktet, vilket förmodligen skulle ha hänt om man ramlade in på en 7-11 i Sverige iklädd gula tights och gulsminkat ansikte.

Idag var lite seg men väldigt fin också när vi åkte till den där Israeliska restaurangen i Ekoda. Jag åt kycklingspett och det var nog den godaste måltiden jag tryckt i mig på väldigt länge. Hungern är väl den bästa kryddan. Jag, som vanligtvis inte orkar särskilt mycket, tömde tallriken och åt till och med efterätt efter det! Haha, jag är som ett barn, känner mig nöjd när jag tömmer tallriken. Borde fan få ett kinderägg eller nått för att jag varit så duktig!

Sitter vaken nu mitt i natten och transkriberar intervju från Tokyo Game Show. Är minst sagt lite efter i mitt skrivande, så kommande veckan blir nog rätt stressig. Vilket ju känns jävligt jobbigt då det är sista veckan Mårten är här. Får försöka vara effektiv så jag hinner spendera lite tid med honom också. Men jag gillar inte det här med att folk ska åka hem till Sverige hela tiden. Vafan, liksom.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

