雨天の後には晴天が来る。

Klyschigt, javisst. Idag bröt jag ihop. Det var lite jobbigt, speciellt med tanke på att det var första gången jag gjort det sen jag kom till Japan. Allt har varit så bra och när det har varit något jobbigt har jag kunnat hålla inne med det just för att allt annat varit så..upplyftande liksom. Idag fick jag dock utlopp för all den stress och krav jag ställt på mig själv och det jag till viss del känt från andra. Men nu känns det bra och jag kan ta tag i mina studier med nya ”friska” tag. Hej och Hå. Våga gråta mer!

Tack Pim för att du lyssnade, du är fin❤ image163

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “雨天の後には晴天が来る。

  1. Naw, första inlägget på bloggen taggat med ”gråta”… Hoppas det inte blir så många fler i framtiden!

    Men jag tror att det är nödvändigt att ventilera lite nu och då, att bryta ihop lite smått är nog bättre än att hålla in allt. Hoppas du mår bättre nu i alla fall.

  2. frankyvonfur

    Det hoppas jag med. Det finns dock chans att det kommer att inträffa en gång till, men jag ska göra mitt yttersta för att fixa provet i December och gör jag inte det så..ja.
    Nu mår jag bra i alla fall! 心配しないでね!<3

Kommentera

