Gästspel: tankar

Ja, idag får vi ett gästspel från en anonym skribent. Var så goda.

tankar.

låt oss äta – tabemashou!
låt oss inte äta – vad heter det? tabenaimashou?

vi hatar didrik, låt oss inte gå på hans födelsedagsfet! JA! ikanaiyou? ikanakou?

blir kiss färdigt droppe för droppe? du vet, om man går på toa så har man ju ett visst par droppar färdiga. kissar man ut alla dessa så kommer det inte mer. men man kan ju göra då att man bara har 1000 droppar där inne, 500, 434, 13, eller 1 droppe. den sista droppen kanske du kan kissa ut nån senare om du vill. då undrar jag, blir kisst klart droppe för droppe? du har inget kiss. du väntar 1 timme så har du 2600 droppar. finns det då ett tillfälle där man verkligen inte kan få ut mer än en droppe?? alltså, du har inget kiss, väntar 30 sekunder sen har du exakt en droppe, som blivit kissautklar under den tid du väntade frå att inte kunna kissa ut nåt alls. hmm. får jag kissa i din diskmaskin?du tvättas kisset till rent vatten, som sedan kan återförenas miljövänligt med vattnet från din diskmaskin.

har du tänkt att ordet bredlåtande (rimord nedlåtande) skulle kunna funka som ett pk-ord för tjokkisar? ” känner du peter (tjock person)” ”ja, han är en litet bredlåtande person”. hmm? han är tjock, det vet jag. men att säga det rakt ut är fel.” ”DÄRFÖR SÄGER JAG BREDLÅTANDE FÖRR ATT DET ÄR KANSKE SÅ ATT ALLA ANDRA TYCKER ATT HAN ÄR FET. SAMHÄLLET TYCKER DET. INTE NÖDVÄNDIGTSVIS JAG” BREDLÅTANDE? VARFÖR INTE.

SNEDLÅTANDE. (LÅTER SNED) BETYDER INTE SNED TYP SUR?

SKEDLÅTANDE (LÅTER SOM EN SKED) ABSTRAKT

FAN, DET HÄR BLIR JU SOM EN IRL REAL TIME DAGBOK OM JAG ANLDRIG SSLUTAR SKRIVA. FATTA VILKA STORA TANKAR MAN SKULLE KUNNA FÅ IHOP. LIKSOM, ALLA KUNDE SITTA OCH TA DEL AV MINA TANKAR AS THEY TÄNKS. WOW. WOW. WOOOW. FAST JAG KANSKE SKULLE FÅ SLUT PÅ INSPIRATION OM JAG INTE FICK NÅGRA INTRYCK FRÅN OMVÄRLDEN.

7 kommentarer

Filed under Uncategorized

7 responses to “Gästspel: tankar

  1. detta måste ha skrivits av en svårt skadad person

  2. frankyvonfur

    WTF? GÄSTSPEL? Varför vet jag ingentign om det här? Vem har gästspelat? Hur? Mattias!!

  3. Hehe, ja, jag tror att kommentaren ovanför din förklarar iaf vem som har skrivit det hela, Sanna.

  4. frankyvonfur

    Ja, men vam är Krazy K, Kristoffer?

  5. frankyvonfur

    And don’t say my name like that!

  6. Meh, du får ju inte skriva hans namn, då är det ju inte hemligt!!

    Och vaddå, säga ditt namn sådär?😀

  7. frankyvonfur

    Men jag tar bort kommentaren då.
    Ja! Skriva det sådär…nedvärderande!
    ^^

Kommentera

