Vinden gråter Maria

Jag sitter mest och längtar tills jag åker hem till sverige den 21a december. Fira jul med familjen, åka ner till stockholm och supa med Helly och Mårten. Hoppas att de här tre veckorna går snabbt. Jävligt snabbt.

Jag dricker en flaska rödvin ikväll. Den kostade 590 yen på närmaste mataffären och smakar väl helt okej. Men det känns ju lite halvtråkigt att vara salongis i sin ensamhet bara för att jag inte hade något bättre att göra.

Ehh, vet inte vad jag ska skriva. Vafan.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Vinden gråter Maria

  1. frankyvonfur

    Du är tråkig som längtar hem.

Kommentera

