上半身裸で海辺に。

Igår åkte jag Kousei, hans fotografvän Hiro(?), Akiko(make up) och Nori(hår) till havet nära Chiba för att ta lite bilder. Det var kallt som fan, men kul. Jag är fortfarande helt slut från den sessionen och skulle helst bara ligga hemma och sooova. Som tack fick ja en tonkatsu, det var gott. Vissa bilder blev ju bättre än andra. Det är en bild där jag har på mig en truckerkeps och en leotard. Endast. Inte jättesmickrande för figuren. Särskilt inte utan klackar. Men några bilder blev bra och så länge de är nöjda med min prestation så är jag nöjd. Jag fick även en skiva med bilderna från sessionen vi hade i September (redan!) hemma hos Kousei där jag hade massa konstiga masker på mig. Med tanke på att det var typ tre månader sedan så jag undrar hur lång tid det kommer att dröja innan jag får bilderna vi tog idag. Jag vill se hur dom blev! crw_7540crw_7603

I fredags gick jag, Pimchi och Fumiko på Sumires klubb, Twee Girrrl Club. Jag och Pim hade Avant Garde som tema och jag gick som en modern 30-tals swing-transa och Pim körde på ett lite mer modernt 80-tals synth tema. Tomo var fotograf för kvällen, det ska bli kul att se hur hennes bilder blev! Här har ni lite smakprov på hur kvällen såg ut.

Franky ”where’s your fucking neck?”

dscf7091dscf7092Pimdscf7093dscf7094

Bilder från klubben där bland annat The Suzan spelade, och lite senare på kvällen Kaji Hideki. Det kändes något nostlgiskt att vara i Shimokittan. Fan vad jag vill flytta tillbaka till Setagayadaita. dscf7098dscf7103dscf7106dscf7108dscf71091dscf7113dscf71141dscf7117dscf7119

Idag kände jag för att döda folk  min klass. Alla var så jävla urusai . Håll käften så att jag kan tänka! hade man lust att skrika till dem. Jag vill verkligen bort från min klass ibland. Jag ska se om jag kan hoppa upp till morgonlektioner efter lovet. Det är rätt pissigt att de bildat nybörjargrupper på morgonen när JAG väntat ett helt jävla år på att få flytta upp. Jävla skitskola.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

