And so this is Christmas..

Var på 50’s event för förstagången sedan jag gick i exil från den sociala världen för att ägna mig åt diverse 2kyuu förberedelse. Det var hur som helst swell. Jag fick ett halsband och örhängen av Natsuko i födelsedagspresent. dscf71561dscf7159

Det finns för mycket i Tokyo som gör mig glad och tacksam över att finnas till, men just nu vill jag bara dra täcket över huvudet.

Jag skyller allt på julen. Fy fan vad opepp jag är. http://jp.youtube.com/watch?v=ZWXF1W_KaWg Första låten är oslagbar.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

