あなたを夢想してる

Ja men herre min lord vad romantisk man blivit. Nej, men ja. Jag tänker lite på en söt person nu, och jag gör mitt bästa för att inte bli FÖR involverad eller..uppslukad av något som inte finns så jag ska försöka att hålla det till beundran på håll så länge. Det är FETT i helvetes kallt i mitt rum TROTS att jag har på heatern. Jag ska väl snart typ fixa mig och gå till sängs, men jag vill inte gå ut i den kalla hallen och det ännu kallare badrummet T_T

I kväll skickade jag iväg en jobbansökan. Hoppas jag får det. Jag behöver verkligen ett baito medan jag pluggar. Sen vore det ju inte helt fel om det skulle gå att utveckla baitot till en fast anställning INNAN jag åker hem. Jag ska göra mitt bästa. Jag vågar inte hoppas dock. Jag försöker bara att inte tänka på att jag ganska troligt måste åka hem. Jag har ingen aning om hur jag ska få hem allt. Jag har helt förträngt tanken på att eventuellt skika hem saker och typ på att spara pengar till en flygbiljett hem. Något som jag idag kom på att jag inte har, oh well, får jag ett jobb så kan jag ju alltd spara till det -_-”

Nej, fan. Sova var det.

Sale är det dessutom och inga pengar har man. Så går det när man bränner alla pengar på utgång. Give me a job!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

