神経衰弱は悪いことを決めた人は誰だろう?

Ok. Happiiii!

Nästa vecka har jag ett mensetsu (arbetsintervju) på La Boheme i Shirogane. Yay! Fan vad glad jag är! Det kan hända att den arbetsintervjun går åt helvete, men det vet vi inte än så jag måste förbereda mig rejält. Jag ska be om hjälp från Shinichi, han är en klippa på det här med arbetsintervjuer, han som gått på runt 100.  Jag borde fira med att..plugga någostans! Typ Johnathans! Jag är lite less på att bara sitta hemma. Drinkbar och lite 1kyuuplugg och kanji repetition vore inte helt fel. Let’s do this!

Jag är så glad över mitt nervösa samanbrott igår, tack pappa igen! Hade jag inte fått det och tagit mig samman så kanske jag inte hade suttit här med en arbetsintervju idag. Jag hoppas även att La Boheme i Daikanyama ringa mig imorgon angående anställning där. Chefen var inte inne för tillfället så de kunde inte säga något just idag, men de sa att de skulle ringa imorgon om eventuell arbetsintervju. Hoppas! Ok. Jag får inte bli för glad. Just nu gäller det att jag förbereder mig så mycket som jag kan. Jag ska ha ett jobb. There.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “神経衰弱は悪いことを決めた人は誰だろう?

  1. pimu

    oo så det var på la boheme!! välkommen in i klubben😀 du kommer nog klara dig fint.

  2. frankyvonfur

    Ja, men de är inte så kibishii vad gäller gajins så jag tänkte testa ^^ Sen har ju du jobbat där innan och det verkar vara schysst liksom. Tack för inspirationen!

Kommentera

