やりたい事とすべき事って違うんだもんね。

Ikväll är det Buzzin’ i Shimokittan. Problemet är bara att jag skrev upp mig på ett pass på söndagen. Jag tror förvisso att jag ursprungligen skrev upp mig på eftermiddag/kvällen men jag ska jobba från 11.00-17.00, vilket betyder att jag måste vara där 30min innan för att byta om och därmed åka hemifrån innan tio. Problemet är att jag kommer att komma hem runt 6 på morgonen om jag går ut och hinner alltså sova i 1,5h ungefär. ヤベー!Jag har precis börjat på jobbet så jag BORDE verkligen inte gå ikväll men jag har sett fram emot ikväll en hel månad! Jag gick inte på Bash eller på Seiyas spelning igår så det hade varit trevligt att gå ut och träffa Natsuko och gänget och dessutom ge hennes present. Meeeen hur fan ska jag palla jobba i 6h om jag inte har sovit något? Om jag sover hela dagen idag kanske jag klarar mig..Fan! Varför skulle det bli såhär? Visst det är Buzzin’ igen om en månad, men det är som sagt om en månad. Dessutom ska Wataru också komma och jag hade velat träffa honom lite i helgen. Han lär i och för sig vara as plakat redan när han kommer, med tanke på att han kommer direkt från ett live i Shizuoka och med tanke på hur mycket han dricker när han går ut. Hans lever kan inte må bra. Jag kommer definitivt INTE må bra imorgon om jag går ut ikväll.

どうしよう!?

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

