My first name Angelene.

Jag lyssnar på PJ och känner mig ovanligt lugn, trots det inre kaoset av CSN, senmongakkous, penga- issues, skola. Jag har varit ganska kass den senaste tiden. Går till skolan som jag ska men utöver det så pluggar ja ingenting. Jag har liksom inte haft tid. Men nu är det ara en månad kvar så jag får fan se till att ganbatta de sista veckorna nu. Imorgon ska jag ha ett..soudan, vad fan heter det på svenska!? Jag ska till Esmode Japon (http://www.esmodjapon.co.jp/en/school03.php)och konferera med en lärare där som jag inte minns namnet på. Vi ska se över mina eventuella problem av att få ett studentvisum från skolan. Men om jag övertygar dem om att jag vill det här till 100% och att de måste ta in mig så kanske det går. Ehh..det är bara att ordbajsa. Det går säkert bra, förutom att jag måste prata på japanska och jag har typ bara blivit sämre den senaste tiden. Fy fan! Jag trro det är stressen. Jag tar inte in någonting längre. Jag har blivit hjärndöd.

Jag hade en gäst här i fredags också och jag fick honom att stanna nästan hela lördagen också. Haha! Eller ja, vi gick upp runt halv fem på eftermiddagen. Det var länge sedan jag sovit så mycket. Det var skönt att sova bort en hel dag. Väldigt skönt. Jag vill sova mer. Imorgon har jag kanjiprov OCH happyou med mitt tal. Jag har inte övat på något av dem. Bra jobbat! p-pfrush031I fredags hälsade vi på Watarus vän, Tomonari san som äger en biker shop i Harran som heter Attractions. Han tog en bild på oss som han lade upp på sin blogg, http://afrbtl2006.blog80.fc2.com/ ^^ Nu kan ni se hur Wataru ser ut också.

Godnatt!

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “My first name Angelene.

  1. Vafan, jag vill också ligga och ”sova” med nån hela lördagen… Låter awesome! ^^

    Själv låg jag och sov hela lördagen också, men den enda gästen jag hade var en jävla bakfylla, eeehhh…

  2. frankyvonfur

    Hahah! De var pretty awesome. Tror jag, jag vet inte så noga eftersom jag sov.

    Vad gjorde du i fredgas? 今度聞かせて!

  3. Var ute och söp med Kristoffer och Sandra!

  4. frankyvonfur

    Nice! Jag och Sandra ska till punk baren i Shibban ikväll, häng på!

Kommentera

