カップケーキ

Förbereder min cupcake-kupp. På lördag är det Valentine och då ska jag ge cupcakes till Wataru hade jag tänkt. Men eftersom jag gör dem i micron så blir de inte riktigt som de ska. De jag precis gjorde blev ganska hårda och liksom frasiga på toppen vilket de inte ska bli. Sen blev de liksom lite sega i mitten. Hm. Bra att jag bestämde mig för att göra dem idag som förberedning, ifall jag skulle misslyckas. Hoppas de blir bra. Jag vet egentligen inte när jag ska ha tid att fixa frosting och dylikt men ja..imorgon eller på torsdag kanske? Fan de måste bli perfekta! Typisk mig att vara överambitiös och göra muffis från scratch när jag inte ens har ugn. Men ska det vara ska det vara.cupcakes

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “カップケーキ

  1. Pappa

    hej jag bara kollar att du mår bra och att du fick pengarna.

    Pappa

    • frankyvonfur

      Mar bra ar en fraga jag helst inte svarar pa just nu, mest for att jag inte har tid att stanna upop och kanna efter. Stressigt att hitta en skola som passar och ger ut visum, men jag kampar pa! Pengarna har kommit, trots att jag bad dig att INTE satta in nagonting. Tack iaf! De ska sparas till intagningsavgiften om jag kommer in pa skolan jag vill ga pa. Puss!

  2. Mamma

    gumman, har du gjort de där cupcaken själv? eller har du kopierat bilder från nätet…de är hur som helst jättefina🙂
    puss

Kommentera

