Tisdagsfylla

Vi var lediga i onsdags, det var nån random röd dag. Tack vare detta kände jag mig minst sagt manad att bli fucking pissed på tisdagkväll. Tacka gudarna för koreanska klasskompisar, för det blev jag.

Det är roligt att supa med koreaner. De dricker nämligen en jävla massa, en jävla jävla massa. Och de blir väldigt fulla. En kille somnade med huvudet lutande mot bordet framför honom. En annan kille satt och grät för att han inte ville åka hem till Korea, vilket han gör på söndag. En svensk kille som är ihop med en av tjejerna i klassen blev för packad på koreansk sprit och somnade (och spydde). En av tjejerna i klassen började som vanligt tafsa en massa när hon var full. Både på mig och Kristoffer, som kom dit efter några timmar. Det är ju helt okej, men det är jobbigt att hon har en mustasch. Den är inte stor, och hon ser bra ut på alla andra sätt, men den där mustaschen… nä, den sabbar det en del. Lite synd.

Vid typ tre på morgonen började koreanerna somna vid bordet och jag och Kristoffer drog vidare till Shunjukus Ni-Chome och Artys. Bögklubb som avslutning, blir ju inte bättre!

Bra kväll, kort sagt.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

