One day there’ll be a place for us..

Just nu är jag hemma hos Wataru ^_____^ Han lagar mat och jag sitter osocial framfor datorn -_-;  Idag hade vi tänkt åka till Takaosan och gå på ett trick-museeum men vi var bada ganska sent ute och kom dit 30min innan stället stängde sa vi kom inte in. 2,5h fram och tillbaka för ingenting! haha. Lite kul var det. Jag hade egentligen bestämt att gå ut med Reno, Miho och Karin ikväll men eftersom vi inte kunde gå på museumeet sa kände jag att jag hellre ville hitta pa något med Wataru innan han ska på Bash. Lite senare ska vi gå på bio och se Fredag den 13e som är en remake på den gamla filmen. Den är förmodligen kass, men jag gillar ju Horror och Wataru..jag vet inte vad han gillar. Han tittar inte så ofta pa film. I alla fall, skräck är bra for då kan man sitta nära ^_~ Oh! Jag ar så rädd! (NOT). Jag är i och för sig inte så bra på att spela Mistress in Distress. Lite mer av en ”kan själv- fast forvirrar alltid bort mig”-typ av person. Jag gav mina bort cupcakes idag. Jag hoppas att de höll sig bra. För det första har chokladcupcakesen stått i mitt kylskåp sedan tisdags, och matchacupcakesen har stått i kylen från och med i onsdags. Frostingen igår, men det har varit ganska soligt idag och de har fått vara ute i luften ganska mycket vilket INTE är bra när det gäller mat. Jag hoppas att de går att äta. Annars blir jag lite ledsen. Han blev glad i alla fall. Jag fick till och med en puss på kinden! Idag gick vi till och med och höll händer på väg till supaan. Allt känns så naturligt, trots att vi inte känner varandra särskilt väl. Visst att lite personal background kan vara bra men det är väl nutiden som räknas?

Jag är hungrig! Och det lukar jättegott.! Jag önskar alla fuckers därute en ハッピーバレンタイン! Till och med Mattichan hade en valentine’s date. Woo! Go Mattei Go!

Bilder från gårdagens äventyr.dscf7347Wataru lagar mat och jag tar en smygbild.

頂きまーす!

dscf7348御馳走さまでした!美味しかったです!dscf7349Wataru äter med inlevelse?dscf7351本当は恐ろしい。なるほど。Det blir lite Riff Raff över Wataru med det blonda håret på sidorna.dscf7352Filmen var sådär men jag fick hålla Watarus hand i nästan två timmar. Det var det värt. Usch. Läs bara! What has become of me?

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “One day there’ll be a place for us..

  1. ”Till och med Mattichan”!? Vafaaan… Lågt! (+_+)

  2. frankyvonfur

    Nej men jag menade inte såååå! Jag menar att det är valentines, folk brukr aldrig ha dejter på valentines! Oxch jag brukar definitivt inte ha det..

Kommentera

