Parabola

HELG! LOV! SPRIT! SEX!

Yes, imorgon är sista skoldagen innan vårlov. Tre veckor av ingenting, känns rätt bra men samtidigt är jag lite oroad över att jag förmodligen kommer ha jävligt tråkigt då jag egentligen inte har råd att lämna huset ens. Kommer säkert köpa en sån där 4litersdunk äcklig whisky och låta levern jobba i tre veckor. Farligt. En annan fara är att jag oftast inte äter så mycket när jag är ledig, inte senaste tiden iaf, jag ligger bara i min säng och är så sjukt jävla slö att jag HÖGST orkar mig ut på balkongen nångång i timmen för en cigg. Laga mat är onödigt i dessa tillfällen, man känner inte hungern så mycket om man är lite bakisillamående liksom, det försvinner i den dova huvudvärken. Jävligt bra!

Tre veckor av det så mår jag säkert toppen när skolan börjar igen i början av april. Då har jag även blivit uppflyttad till morgonklass och börjar alltså innan klockan nio på morgonen jämfört med nuvarande klockan ett på eftermiddagen. Jävla kukbajs är allt jag har att säga om det, även om det nog kommer att leda till att jag… ser mera dagsljus eller nått. Vad i helvete det nu skall vara bra till.

Planer för helgen då… Vet inte riktigt. Imorgon blir det förmodligen ett par glas med klasskompisar och annat löst folk från skolan för att fira lovets början. Efter det kommer jag nog vara alldeles för full alldeles för tidigt och typ ringa till hon den där tjejen klockan halv åtta med sängkammarblick i rösten (ja, jag kan ha blick i rösten). Lördag är ju tamefan White Day, så då måste jag väl ge bort choklad antar jag. Them’s the rules, liksom.

Bla bla bla. Försöker mest få in i vardagsrutinen att uppdatera här på bloggen. Bear with me (eller beer with me om du är sugen! jag är alltid sugen på en öl!). Nu ska jag äta lite curry (som tyvärr nog kostade mera än 100yen… jag är dålig på det här med billigt matlagande) och lyssna på Tool.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Parabola

  1. frankyvonfur

    Du måste ära Mattias! Du får sluta upp med dina ”ett whiskeyglas om dagen och några cigg”-diet. Jag kommer och tvångsmatar dig om du inte skärper dig!
    ;D

  2. HA! ETT glas whisky?! Du känner mig inte alls, det är ju tydligt!!😛

  3. frankyvonfur

    *rättning: en flaska ;D

Kommentera

