This pain is an illusion

Hmm, jadu! Det blev supa igår kväll med skolmänniskor. Var någon sorts hejdå-grej för människor jag aldrig pratat med innan igår. Hehe. Kul att lära känna människor som åker.

Jag blev väl helt okej full. En del öl, några glas vin, japansk sprit och självklart whisky. Och precis som jag skrev igår så ringde jag till den där tjejen, dock inte klockan halv åtta, utan mera halv ett. Hon sa ”jag är hemma” och jag sa ”hemma? du vill inte ha lite company?” (ja jag är så jävla suave… usch) och hon svarade ”nej”. Bah. Gjorde mig lite irriterad så jag stannade på 7-11 på väg hem, köpte en 299yens-whisky och en flaska CocaCola som jag drog i mig när jag kom hem. För att det är lättare att typ… svimma än att somna. Jag vet inte.

Det är lite skit alltså, det med den här tjejen. Grejen är att hon säger att hon inte letar efter en pojkvän, så jag vet inte vad vi gör riktigt. Hon vill väl bara vara kompisar som har sex ibland eller nått, men jag är såklart intresserad av henne och det känns som att det här kan bli jobbigt om jag låter mig själv bli mera involverad medan hon liksom… inte blir det. Jag är alldeles för mycket romantisk drömmare för sånna här grejer. Borde kanske ta avstånd redan nu.

Eller så tänker jag bara alldeles för mycket.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “This pain is an illusion

  1. frankyvonfur

    Dåligt! Om någon skulle erbjuda sig att komma hem till mig skulle jag självklart tacka ja! Bitch!
    Men jag vet hur det känns. Jag är nog en drömmare jag med, fast åt andra hållet. Eller ja..jag var nog lite som tjejen du skirer om är nu. Jag kanske kan försöka förklara nästa gång vi ses! Mattais, jag vill supa!

  2. Jag vill alltid supa!🙂

Kommentera

