Play it cool

Igår var jag och Mattias som sagt på grymmaste temaki-partyt med massa öl, trevligt sällskap och självklart sushi då.

Jag har gång på gång blivit inbjuden till Yuris sharehouse men inte kunnat gå på grund av mitt baito, men igår var jag äntligen ledig. Ont i halsen? Det kan lite sprit bota! Tänkte jag och var som vanligt sen till mitt och Mattias möte. m(_ _)m

Det var ganska blandade människor på festen igår, en brittisk gay-kille (ganska mycket gay människor om man jämför med heteronormativa borderless!) som jag av någon retarded anledning frågade om han hade tjej när det var helt uppenbart att så inte var fallet. Hårdrockare/konstnär från Nya Zeeland, ett blygt par från Kina, och så massa jappar såklart. Jag önskar att mitt boende kunde vara lite mer party ibland. Kanske borde flytta?dscf7536dscf7537dscf7538

Nu har Aprils utgåva av Rolling Stones kommit ut så jag antar att det är ok för mig att lägga upp lite bilder. Bilderna togs i Asakusa i något studio-liknande lägenhet över en liten antikaffär? Jag minns inte riktigt. Alla bilder togs med polaroid eller Holga-liknande kameror för att få en lite matt rockig on-the-road känsla. Något som kanske inte riktigt fångades i mina bilder eftersom jag bara var med på tre medan tysken jag blev fotad med hade lite mer utrymme. Köp tidningen ni som kan! Grymt nr!

Fotograf: 荒井 俊哉 (Toshiya Arai) (FEMME)

Make Up: Michiru (3rd)

Hår: Asashi

Fashion director: 望月 唯 ( Yui Mochizuki) (eight peace)dscf7535dscf7532dscf7533

5 kommentarer

Filed under Uncategorized

5 responses to “Play it cool

  1. Kineserna var fan lame, ingen öl liksom?! Och så var det som att killen verkligen styrde tjejen, kanske berodde att hon inte kunde japanska, eller?

  2. frankyvonfur

    Jag menar det!
    a, vad handlade det om egentligen. Han verkade snäll och lite småmesig men det var ändå lite som att, du är min brud och därför ska du göra som jag säger..fast på ett väldigt mesigt sätt. Typ. Hierarki i förhållande, halleluja!

  3. Elin

    ÅH såna fina bilder ;_; *gråtmild*

  4. prinjan

    haha elin, gråtmild!!🙂 men jo, så jävla STATUS att ha modellat i Rolling stones!!!

  5. frankyvonfur

    haha. Ja, men ja..om jag kunde få fler sådana jobb cå vore det ju bra -_-” Kul var det!

Kommentera

