TOMATKETCHUP

Nu är det lov och jag har ingenting att göra så jag sitter bara och gör ingenting hela dagen. Det är väl ganska skönt på vissa sätt men jag blir lätt rastlös efter ganska många timmar sittandes i min säng och tittandes på väggen. Mina väggar är nämligen inte så intressanta.

Jag har svart hår nu, det färgades av frisör igår. Eller helt svart är det väl inte, men väldigt mycket mörkare än det är naturligt. Vet inte hur idiotiskt jag ser ut egentligen, men jag skulle gissa på ganska. Inte så stor skillnad från vanliga jag, alltså.

Jag skriver det här bara för att jag inte har så mycket annat att göra. Skall hålla mig vaken några timmar till, sedan sova och förhoppningsvis samla på mig energin att faktiskt lämna lägenheten imorgon. Gah, jag är äckligt slö.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “TOMATKETCHUP

  1. INGET att göra!? Wow, du kan få lite saker att göra av mig! Jag har fan aldrig tid med någonting, och ändå så får jag inte ett skit gjort. RÖV. Vill dricka öl snart!

  2. Hehe, jag BORDE väl leta efter ett baito eller nått annat viktigt… typ plugga. Men det är inte min grej.

    Hmm, vet inte om jag kan hjälpa dig så mycket förutom med öldrickandet! Men det är jag alltid pepp på!🙂

  3. frankyvonfur

    Fan I agree! Jag har också saker i överflöd du kan få göra åt mig Mattias!
    Och jag känner igen din känsla Emil, det är kosntigt egentligen hur lite ”fritid” man har och att man ändå inte får någonting gjort..

Kommentera

