He knows about ABC..

123xyz, but he don’t know about XTC! Varit lite nostalgisk och lyssnat på Pipettes. Fint att redan vara nostalgisk efter bara 1,5 år här i Tokyo. Tiden går fort, mycket förändras snabbt. Det känns som 5 år sen. Nej inte riktigt. Idag gick det också ganska bra på jobbet. Jag fick för första gången inte bara ge notan till kunden utan också räkna och ge tillbaka växel. Ett stort steg ändå från att ha blivit fråntagen mitt beställningskort, som jag förvisso fick tillbaka igår.

Funderar starkt på att ta mig en öl och äta lita snacks TROTS att klockan är två, och titta på ett avsnitt av nya Top Model. Hm. Som jag skrev till Mattias, FAB kombo att titta på vandrande skelett mednas man själv stoppar i sig kolhydrater på hög nivå. Mm. Öl är gott särskilt efter en LÅNG och HÅRD vecka som denna. Tack till mig och tack igen till Wataru❤ och ja, alla mina andra vänner, ni gör att jag får energi till att klara av pissjobbet som servitris!bass-05-lg

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “He knows about ABC..

  1. EN öl låter iofs alldeles för lite. Jag har tagit mig igenom typ 2/3 flaska vin. Schlumpen kvar!

    Sexig bild förresten. Jag gillar stockings.

  2. frankyvonfur

    Jag med! Fan Mattais..ge lite av din villighet till DU VET VEM! ^^

  3. Seriöst, jag heter MattIAs inte MattAIs.😛

  4. frankyvonfur

    Det är mitt nya smeknamn till dig! Whether you like it or not!
    Jag är faktsikt en busy gal och har inte tid att gå igenom och rätta små petitesser som lite omvända bokstäver här och där..

Kommentera

