Do you like dinosaur?

Och självklart gör jag det. Vem fan tycker inte om dinosaurier? De är ju ashäftiga.

Frågan var i alla fall från japanska tjejen från i lördags, som jag skall träffa igen på onsdag då vi ska på någon sorts dinosaurieutställning i Ueno och kanske vandra lite romantiskt genom det smått påbörjade sakurablomningen i parken. Haha, jävla date, jag skall ta på mig rollen som fan. Det jobbiga är väl att man som kille i Japan skall betala för allt, så jag får väl hålla oss borta från dyra ställen.

Egentligen är jag bara otroligt osäker på hur man skall bete sig i sånna här situationer. Jag har aldrig riktigt date:at så som jag har bilden av att japaner gör det, men någon gång skall väl vara den första antar jag. Hon var trevlig och söt i lördags i alla fall, frågan är ju bara om hon fortfarande är det klockan ett på en nykter onsdagseftermiddag, man vet aldrig hur full jag var egentligen. Haha. Plan B får väl vara att bli full så snabbt som möjligt i så fall. Lite svårt att få in det snyggt klockan ett på eftermiddagen kanske… ”åh vad gott det skulle vara med lite lunch och tequila shots!” eller kanske ”visste du att vi alltid dricker vodka till maten?”. Kan kanske fungera!

På tal om dinosaurier läste jag att de hittat resterna efter en ny sort på svalbard nyligen! De kallar den Predator X (världens bästa namn någonsin för alltid i tiden) och den var en enorm undervattensbest som var fem gånger större än en T-Rex, kunde bita ner med ett tryck på 15 ton och vägde runt 45 ton. Så jävla coolt. Ska fan lätt berätta om den på min date, hon kommer bli så jävla imponerad. Eller tycka att jag är en ful tönt.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Do you like dinosaur?

  1. frankyvonfur

    Klart hon kommer att tycka att du är cool! Jag tycker att Predator X verkar asgrym!
    Fan, det måste vara Gud som spelar oss ett spratt. Någon sådan jävla bjässe kan väl ändå inte ha funnits?

    Imorgon (idag?) kl.7.00 åker jag till Oosaka. Way! Jag lär hinna sova i snitt två timmar..om enns det. Är det ens lönt att jag sover? Det är frågan. Helvete. Jag kommer vara astråkig och sova HELA bussresan. Stackars Wataru. hahahah.
    I ALLA FALL, nog om mig, ha en grym date Mattichan. Du komemr att göra succée! Som sagt, tänkt typ fika istället för mat och går det illa så dra med henne till Ishinden!

    Puss!❤

Kommentera

