Rythm Explosion

Jag var på Club Asia häromkvällen. Det var FÖR länge sen jag var ute. Hädan efter får det bli lite oftare. Jag måste passa på att gå ut så mycket jag kan innan jag börjar på senmongakkoun för då lär jag inte ha någon fritid alls.

Det var FAB i vilket fall. Jag blev lite packad (för ovanlighetens skull) och åkte tråkigt nog hem efter att vi varit ute och ätit. Rythem Explotion höll på till 9-tiden, sen gick vi alla till en kinesiskt izakaya och fick service kall-ramen! Rieko fyllde tydligen år, eller gör det om några dagar (ingen koll) så de hade köpt en tårta till henne.

Äntligen fick jag tillfälle att se Natsukos loverboy på scen och han var grym! Han hade till skillnad från de flesta japaner ett riktigt fint uttal när han sjöng på engelska. Jag missade dock de jag helst av allt ville se, Pringles T_T Jag måste bli bättre på att hålla tider. Seriöst.dscf7553Swepass Brass Band.

dscf7554dscf7555dscf7556dscf7557dscf7559dscf7562dscf7565Daddy Hiroki!dscf7566dscf7567dscf7568Miwako❤dscf7570dscf7574dscf7575dscf7576The Travellers+ Ego Wrappin’= Trave Wrappin’dscf7585När Trave-wrappin hade avslutat sin show gick vi till en kinesisk izakaya och åt. Rieko fyllde visst år också vilket jag inte hade någon aning om. Hon fick tårta senare på kvällen och resturangen bjöd oss på kall ramen. Asgott! Jag får dra med mig lite folk och gå dit igen!dscf7586Glada gänget!dscf7587Rieko blev överraskad med..dscf7590Sakura tårta!dscf7591Obligatorisk posera-med-tårta-bild.dscf7592Natsuko spexar till det på sista bilden för kvällen. Min kväll, det vill säga. De flesta drog vidare till en annan klubb, medan jag förkyld, lite packad, ont i fötterna och ganska trött åkte hem. Det här var dock samma natt som Wataru kom hemcyklandes till mig mitt i natten. Som tur var hade jag hunnit nyktra till till han kom.

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Rythm Explosion

  1. Ahaaa, det var på Club Asia? Det är väl det där stället i Shibuya, va? Tror att jag var där någon gång på en fruktansvärd hiphop-grej med Chumu, John-Eric och Fredrik… ^^;;

  2. Elin

    ÅHHHHH den vackra vackra väskan. Jag änvänder min för lite ;_;

  3. Pappa

    Men vad är det här träffar killar och dricker, du sa ju åt mig att du skulle till Japan och plugga.

    Men man får väl börja inse att du börjar bli vuxen, fast du är min lilla flicka och det kommer du alltid att vara.

    Ta vara på dig så hörs vi av.
    Pappa

  4. frankyvonfur

    Elin: Gick inte din sönder? Då vill man ju inte använda! Jag funderar på en vit också..

    Pappa: Hahah! Hade jag berättat om vad jag egentligen var ute efter så hade ni kanske inte skickat iväg mig ;D nej, men jag tar studeirna seriöst! Så mycket det går åtminstone. Nu har jag ju börjat jobba också, och sena nätter gör det lite svårt att vara koncentrerad i skolan. Jag gör mitt bästa och är fast beslten om att inte göra er där hemma besvikna! Nu har jag lov i alla fall, wohoooo!

    Hm ja, jag känner mig fortfarande rätt liten men jag har nog utvecklats ganska mycket sedan jag kom till Tokyo vare sig jag vill det eller inte. Vuxen vet jag inte, kommer jag någonsin att bli vuxen?
    Men du behöver inte oroa dig! Wataru är världens bästa (på riktigt. Jag kan knappt tro det, det måste vara någonting FEL! för han är nästan perfekt!).

    Hälsa alla där hemma från mig!
    Puss och Kram!❤

  5. frankyvonfur

    Mattias: ååÅÅÅååå! Mm, het techno med Chumpis, vem säger nej?
    Du är så jävla techno-smörig egentligen, du bara gömmer dig under en svår-indie-pop- poser Orlando Bloom-look så att du lättare ska få tjejer!

  6. Elin

    Jo, den har tappat ena låsspännet efter en blöt natt (typ första gången jag träffade Niklas på riktigt)…han borde köpa en ny bara därför! En svart och en röd. ^^

Kommentera

