Återkommande dröm

Jag har haft en liknande dröm senaste veckorna, det är konstigt. Jag är på lite olika ställen, med olika människor och vi gör olika saker men en grej är alltid med – en katt. Inte samma katt tror jag, men katterna gör alltid samma sak. Jag sträcker fram handen för att klappa den men katten blir galen och fräser, biter sig fast i min hand och släpper inte. Jag skakar och drar i katten och efter ett tag släpper den och springer iväg.

Varför drömmer jag om katter som biter mig? Vafan betyder det? Jag har ingen aning. Konstigt.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

