Dancing with beer in my eyes

Igår var jag, Tomo, klasskoreanen Mini och hennes svenska kille Jonas ute. Började på trevliga 300yensbaren i Shinjuku, där jag drack typ tre öl och två whisky, för att sedan ta oss till bögklubben Arty Fartys i Ni-chome. Där drack jag fler öl och många drinkar och dansade en jävla massa. En kille som typ var från finland raggade på mig, han var väl ganska söt men det är väl inte min grej riktigt. Varken Finland eller killar. Hade dock sjukt jävla roligt och söp bort en jävla massa pengar, vilket alltid är ett bra tecken på att man hade kul… Eller nått.

Idag är jag lite seg, vilket kanske inte är så konstigt. Men ska i alla fall träffa söta japanskan lite kort ikväll. Hångel kanske? Jag hoppas!

Det är fint hur det blir soligt ibland.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

