偶然出会い

Idag träffade jag helt random Mattias och Kristoffers vän Michelle från Umeå. Jag hade sedan tidigare fått reda på att Michelle också bodde på Toei Mita sen men HUR stora är oddsen att vi springer in i varandra i Itabashis kuyakusho?!?

HELT JÄVLA CP! Det slutade men att jag, snäll som jag är, bjöd med mig Michelle hem och bjöd på en gourme-måltid bestående av gårdagens rester och SALLAD. Ja jävlar vad lyxigt det blev idag. Isbergsallad och tomat. 久しぶり! Vi pratade (jag pratade, förlåt Michelle! Jag pratar för mycket! Säg till mig nästa gång!) och hängde i mitt Sharehouse. Det var länge sedan jag pratade svenska med någon annan än Mattias..Sedan följde jag med Michelle som en gentle-lillquinna till stationen och såg till att hon kom med rätt spår och tog sedan den buckliga cykel hemåt.

Skulle egentligen ha gått på hanami med Fumiko och hennes vän Kozu, men Fumman hade mensvärk och hade inte kunnat sova på hela natten och behövde vara hemma. Jag spenderade emellertid min dag med att tvätta, hänga på kuyakushot i 2 TIMMAR!!! (nu har jag äntligen fixat mitt 外国人登録証) och hänga med Michelle. En seg dag som slutade bra. Kände att det var min plikt att underlätta lite för en nykommen svensk i stor Tokyo. Jag minns själv hur jobbigt det var i början och jag hade trots Helena. Nu är jag trött och dricker kaffe ur den trasiga termosen jag hittade i köket.

Jag och darling Wattan var i Shinjuku gyouen häromdagen för att titta på halvblommade sakuraträd. Det var fint. Jag tog lite bilder.dscf7651dscf7652dscf7653Gissa fågel!dscf7654dscf7655Thihi. Ser ut som små gubbar!dscf7656Vår-Tokyo kan vara det vackraste som finns.dscf7658dscf7661Wataru luktar på körsbärsblommen❤dscf7662dscf7663dscf7664dscf7667dscf7668dscf76721終わり!

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “偶然出会い

  1. Fan va fint att du träffade Michelle, hon sa att hon gillade dig!!

    Åhhhh, fan va söt Wattan är!! Jag var ju på date med Yuri idag, hon var så jääävla söt också, men jag har inte vågat kyssa henne än, jag är så jävla feg… Första kyssen är svår ju! Imorgon kanske!!

  2. Elin

    awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!! Kan jag inte få skriva ut en av de bilderna på dig och wattan och sätta på kylskåpet i min nya hökis-lägenhet ^^ Niklas måste ju se vad han har att tävla mot!
    Åhh fågeln är ju såklart är dovhjort❤
    gentle-lillquinna :*

  3. hahahah! Klart du får! Skriv ut bara!❤

    Precis! Dovhjort var det ja!

    Jag saknar att vara lillquinna med dig! Puss och kärlek!

  4. frankyvonfur

    Mattais inte visste jag att du hade the hots för Elin!

    Ehh..det var alltså jag som skrev från Mattias blogsida, hahahahah! Fan vad CP det ser ut!❤

  5. frankyvonfur

    Men du var ju inloggad på min dator och jag trodde..jag vet inte, att du kanske var inloggad som mig eller nåt. Fan! hahah

Kommentera

