Det börjar verka…

På min födelsedag i tisdags var jag på date med Yuri i Yokohama, det var sjukt mysigt. Vi vandrade i hamnen, kollade på båtar och höll handen. Sedan gick vi till en izakaya på 25e våningen i ett höghus där vi åt och söp. Men jag vågade inte kyssa henne, såklart.

Senare, idag, gick vi på bio (WATCHMEN! så jääävla bra) och åt yakinuki, vilket också var jävligt gott. Efter det blev det Hub med en del öl och whisky. Vi pratade om tidigare pojkvänner/flickvänner. Jag har ju aldrig riktigt haft nån flickvän, men pratade om mina misslyckade försök. Hon hade haft typ två pojkvänner men det hade alltid slutat med att hon gjorde slut för att de inte dög, typ, vilket ju kanske gör mig lite orolig. Men jag menar, det var japaner, jag är ju romantisk utlänning!? Hon pratade också om hur utländska killar alltid bara verkar vilja ha sex och inget mer men att jag är annorlunda, vilket väl är sant då jag är en idiotisk romantiker (det kanske är bra i hennes ögon, men för mig har det fan bara varit dåligt). Hon gillade dock inte de där utlänningarna som bara vill ha EN sak, men sa att hennes kompisar gjorde det och brukade öhm… sekksu suru med de, hehe. Sou dane…

Men seriöst, första kyssen är ju inte lättaste att våga göra. Jag är sjukt feg. Vågade inte ikväll heller, trots att det var så sjukt nära. Liksom sitta bredvid varandra, hålla handen, kolla in i ögonen och bita i läppen och så vågar jag inte. Tittar på barens jävla TV med snowboard-skit på. VAFAN!? Jävla skit.

Imorgon kanske?! Tyvärr jobbar hon från 11 till 23, men ville verkligen träffa mig så hon hänger nog på min lilla födelsedagsnomikai efter det. Jag hoppas att hon orkar det. Hon kan få sova mot min axel om hon är trött!

Gah, jag är så jävla mesig. Borde bara ”go for it” som Tomo alltid säger. Grr.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Det börjar verka…

  1. frankyvonfur

    GO FOR IT MATTI!❤❤

Kommentera

