Vissa funktioner

Sitter just nu i köksdelen av Sannas sharehouse och väntar på att hon ska laga mat åt mig, som nån sorts försenad födelsedagspresent tror jag. Snällt! Sanna har blivit så otroligt snäll på senaste tiden, det är lite skrämmande. Beror förmodligen på att hon hittat kärleken eller något liknande, blivit en lite lugnare själ. Naaaww, fan va fint. Grymt att vi typ båda har japaner som vi gillar nu, vi har snackat om att ta med de på en double date, fast vi tror att vi liksom skulle göra det lite sarkastisk, typ ”tsss, double date, fan va cheesy…” medan våra japanska vänner skulle ta det helt seriöst och tycka att det bara var sjukt romantiskt. I och för sig skulle det säkert vara sjukt romantiskt också, hihi.

Läste vad jag har skrivit upp till nu för Sanna och hon protesterar vilt på att det är kärleken som gjort henne snällare, hon säger att det är ett medvetet val att vara mindre arrogant eller nått. Men det tror jag inte på, det är heeelt tack vare söta Wataru! ”Jag tycker väl om Wataru, va” säger hon, så det säger väl allt. Hehe.

Ikväll blir det dryckesfest så det står vilda till, allt i min vackra ära. Planerar att bli ganska så full så att jag när Yuri slutar jobba klockan 23, och då kommer och ansluter sig till gänget (ja hon sa att hon skulle göra det igår i alla fall, men då var hon ju full i och för sig, vem vet om hon verkligen orkar göra det ikväll…), faktiskt vågar hångla upp henne. Gan barou!

Jaja, nu ska jag fortsätta mobba Sanna lite IRL.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Vissa funktioner

  1. frankyvonfur

    Taskigt att försöka få mig att framstå som en kärlekskrank mjukis (I’m NOT!) medan jag, intent ont anande lagar mat och banankaka, allt för att pleasa födelsedagsbarnet T_T

  2. Hahaha, det är ju så roligt att reta dig!

Kommentera

