Because it’s more than a feeling..

Igår var jag dum och skämtade med Wataru när vi låg och pratade i hans säng. Jag minns inte riktigt vad som sades innan men jag sa i alla fall ”ja, men vem vet va som har hänt om ett halvår”. Inte för att jag tror att vi inte kommer vara tillsammans då men man kan ju faktiskt aldrig veta. Även om det var ett skämt så vet var väl ändå ganska klumpigt sagt. Morgonen efter säger han till mig, ”Du gjorde mig rädd igår. Säg aldrig mer sådana dumma saker” och ha såg verkligen stött ut. ”Du är den enda”.

Ja, ibland är man dum i huvudet. Men du ska veta Wataru att det finns ingen som du och även du är för mig, den enda.img_1704

9 kommentarer

Filed under Uncategorized

9 responses to “Because it’s more than a feeling..

  1. Wataru är en keeper som fan ju! Sluta tänka sådär!! Wattan var sjukt trevlig igår ju, hoppas att han hade kul. Synd att ni inte hängde med vidare, det var vilt!🙂

  2. Charlie

    If he brake your heart, I break his nose..

  3. frankyvonfur

    Hahaha! Du och pappa alltså!❤ Men tack!
    Breakar han mitt hjärta så är nog jag den första att slå *pow*
    och skulle ngn våga göra dig illa så skickar jag den japanska yakuzan efter dem!

  4. Pappa

    Nej nu får det vara nog, han har inte frågat om lov, och ändå så fortsätter han att träffar min dotter.

    han har en j-vla tur att han inte är i Sverige, men kanske man skulle åka över och läsa lusen av grabben.

    Pappa

  5. frankyvonfur

    Hahah! Du och Challe!
    Men ni behöver inte oroa er! Han är världens finaste, faktiskt. Men jag ska hälsa att han ligger lite risigt till för att han inte frågat om lov..-_-”

  6. Elin

    hälsa att han får en dänga av mig också ^^

  7. frankyvonfur

    I will! Jag ska förmodligen träffa honom imorgon också, kan passa på då!

  8. så guligt så ja tror ja spyr! hehe

Kommentera

