SUPER TROUPER

Igår var grymt!

Det bästa var att Yuri slutat jobba tidigt och hängde med från början istället för att ramla in klockan 23 som tidigare planerat. Vi började på billig izakaya vid tiotiden där jag drack ganska många (läs VÄLDIGT MÅNGA) öl och ett par whiskyglas. Blev ganska glad, och så slapp jag betala för att det var fest i min ära. Alltid trevligt med gratis öl!

Vi var åtta stycken. Jag, Yuri, Tomo, Michelle, Jonas, Mini, Sanna och Wataru. Sanna och Wataru var dock lite tråkiga (de hade inga pengar sa de, men ville ju bara hem till sängen, fattar vem som helst ju!!) så de åkte hem efter izakayan medan vi andra gick vidare till karaoke. Där blev det tre timmars skrikande och öldrickande. Jag hade nästan glömt hur trevligt karaoke kan vara, särskilt när man sitter med armen runt någon. Underbart!

Efter karaoke blev det, såklart, bögklubben Artys. Där blev jag såklart ännu fullare, men det var nog bara bra för ÄNTLIGEN vågade jag hångla upp Yuri. And it was good. Jävla skit att hon skall jobba idag och imorgon, kan typ inte ses förrän på måndag. Och idag skrev hon ”i love you” i ett sms, vilket ju bara är så sött att jag nästan dör. Vill träffa henne NU.

Gah!

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “SUPER TROUPER

  1. frankyvonfur

    Aww. Gårdagen fortsatte minst sagt vilt ser det ut som. Way to go Matti!
    Nu var det så att jag faktiskt lade ut för Wataru och inte fick tillbaka pengarna med en gång så jag kunde faktiskt inte gå på karaoke + att jag ville sova.
    Wattan skulle till skolan idag kl.1 och sen jobba från 3 till 8 så han hade också en giltig ursäkt ;p
    Grymt att du äntligen fick hångla. Nu kommer det bara bli bättre!❤

  2. Hihi, jag bara retas lite ju, fattar att ni inte hade råd!❤

    Ja fan, jag är så jävla glad… för visst är hon sjuuuukt söt?!

  3. frankyvonfur

    Sjukt söt! och inte Shibuya-äckligt-sockervadd-gullig som jag trodde ^^

  4. Näää, hon är lagom söt bara!!

Kommentera

