I’m your girl

Shit, jag har typ en flickvän nu? Galet.

Yuri skulle jobba idag men blev av någon anledning ledig så vi träffades. Vi vandrade runt i Yoyogiparken, fyllt av fulla Hanami-människor och vackert rosablommande Sakuraträd. Det är liksom svårt att komma på något mysigare. Tyvärr började det efter ett tag regna och vi tog oss tillbaka till Harajukustationen där vi köpte ett paraply. Under detta vandrade vi sedan i sakta mak genom Harajukus smågator till Shibuya och Yuris favvokafé. Det är fan fint med regn när man har en söt tjej bredvid sig under paraplyt, det gör ju liksom att man måste gå väldigt nära varandra. Hehe.

Gah, jag är bara pinsam just nu. På rosa moln eller något, några meter ovanför marken. Klyschigt! Hoppas att ni inte får allt för mycket kväljningar av all ostighet.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “I’m your girl

  1. frankyvonfur

    Flickvän redan? Nej nu går det väl lite väl snabbt..
    Dejata ett tag innan. Du måste btw way fråga öppet om hon vill dejta dig innan ni kan gå ut officiellt
    俺と付き合ってて!kan du säga. Ganbarou!❤

  2. TYP skrev jag ju!!

    Sedan verkar hon tycka att vi tsukiattar redan, vilket inte gör mig något direkt. Hon pratade om att hon visat bild på mig för sin kompis som sagt ”KAKKOIIIIIIII” (såklart) och pratade sedan lite om att japanska tjejer tycker att det är typ coolt när tjejer tsukiattar gaijins (och sa liksom på samma gång att vi tsukiattar). Hehe. Idag blir det i alla fall date under rosa sakuraträd och en massa pusspuss.❤

  3. frankyvonfur

    Jag ska också på dejt, sen audition och den dejt igen ^^
    Jag lska våren. Fan Mattias! Du har smittat av din rommNTIK PÅ MIG! Asshole!

Kommentera

