風風吹くな桜を咲いたままに!

Nu är hanami- säsongen över och jag hade inte picknick en enda gång! Det får bli massa sommar picknicks istället.

I måndags var vi lediga från skolan så jag och Wataru bestämde oss för att åka till Meguro gawa och titta på sakuran. Vi gick från Ikejirioohashi till Nakameguro och det var bland det vackraste jag sett! Perfekt ställe att gå med sin dejt. Romantiskt och..usch. Jag har blivit som Mattias. Romance is DEAD! Här är i alla fall lite bilder. Förbered er på körsbärsblom i överflöd!dscf7680Man skulle nästan kunna tro att man är i Stockholm under vintertid. Bara nästan.dscf7682Popopopo sa duvan.dscf7687眩しい!!dscf7693dscf7694dscf7697Går man mot Nakameguro kommer man till en jätte söt röd bro.dscf7701dscf7703dscf7711dscf7714Titta det snöar!dscf7718Efter att vi tittat på den fina körsbärsblommen var jag tvungen att springa iväg på en audition. Det tog bara en halvtimme så jag bjöd hem till Itabashi där jag lagade thaimat. Bra dag med andra ord.

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “風風吹くな桜を咲いたままに!

  1. Elin

    Det ser fantastiskt trevligt ut! Hur gick det på auditionen?

  2. frankyvonfur

    Har inte varit, oh, ja det vet jag inte än men jag har en annan photosession imorgon vid tlv. Vette fan hur jag kommer se ut, ska upp om 7h men det borde väl räcka! Jag kommer ara fab i 2CM UTVÄXT!
    Miss U always❤

  3. Har du inte machigaetat på kanjin, va?! Det där är väl kaze som i förkylning?😛 *pedant rövhål*

  4. frankyvonfur

    haha! ja det är det faktiskt! vilket jäla monGo jag är!

Kommentera

