Fan fan fan

Idag är en mörk dag. Jag insåg precis att skolavgiften höjts med ca. 3000 kr vilket lämnar exakt 3000kr kvar av månadens csn lån som i sin tur leder till att jag inte har tillräckligt med pengar till att betala hyran. Hurra!

Sen har jag ännu inte fått mina engångskoder från Handelsbanken som gör att jag faktiskt kan komma åt de återstående pengarna. Tur att jag jobbat annars hade jag legat jävligt risigt till. Fan. Mina semongakkou pengar sinar sakta med långsamt..

Det blir att drastiskt skärande ner på utgifter den här månaden. OCH jag måste jobba mer, trots att det blir jobbigt med skolan. Två gånger i veckan kommer man ingen vart med. Hädan efter 3-4 i veckan. Shit. Det kommer bli en mörk månad.

Nu måste jag ta mig tid till att plugga kanji då vi har ett test imorgon. I need coffee.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

