Igår var jag och Mattias på Picknick i Yoyogi. Solsken (eller ja, jag var ju lite sen i vanlig ordning och gjorde entré runt halv sex snåret och då hade väl solen redan börjat gå ner men jag hade faktiskt varit upptagen hela dagen med att söka stipendier, eller snarare upptagen med att förska få internet att fungera. 2h waste!), VIN, och lite snacks.

とにかく、det var en fabulous dag men jag tänkte låta bli med långa utdragingar och låta bilderna tala för sig själva, enjoy!img_1879Jonas har på sig sötaste koftan (tjejkofta enligt Mattias. Så jävla heteronormativ kommentar!)img_1882Yuuki.img_1883Isabella.img_1884Folket.img_1885Flest vinmuggar vinner!img_1886Söta Mini san.img_1889Mini hade gjort bentou! Mumma mumma!img_1891Och tagit med våtservetter! Vissa tänker då på allt!img_1895Söta paret!❤img_1896Mattais försöker väl vara konstnärlig på fyllan eller något.img_18991Mattias och Jonas blir street- snapade av assistenten till fotografen som tog bilderna till Rolling Stone magazine. Han kände igen mig till och med! Fett guuzen!img_1901Söt men sexig och en promenerande japan. Kan inte bli fel!img_1906Mini san.img_1910Wattan kom förbi för ett glas vin!img_1912img_1913Kimuchiii!img_1914Vissa uppskattade inte mina försök till fyllehångel. Dåligt!img_1915Kimuchiii!img_1917Vissa hade övat kimuchii-poser i smyg för de såg helt normala ut när jag tog bild.img_1919

Jag och Wattan gick lite senare förbi Tomonari sans butik, attractions som dagen innan firat 3års jubileum. Grattis! Som present hade vi köpt Vodka och Red Bull och i all hast skrivit ett litet fint kort utanför Lawson. Tydligen så är Red Bull/ Vodka standarddrinken innan Tomonari san, Atsushi och Daddy Hiroki hoppar in i dj-båset på Buzzin.img_1920Så här glada blev de!img_1921Bilder från Tomonari sans butik. Tomonari san har också en blogg för de som kan läsa japanska eller bara vill kolla på mat- festbilder i överflöd.

hhttp://afrbtl2006.blog80.fc2.com/img_1922Wattan fipplar med någonting.img_1923För bikerälskaren.img_1924img_1925

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “

  1. Elin

    CUTIEPIES!!!❤

  2. pimu

    fina bilder!!!

  3. frankyvonfur

    Tack och tack!
    Mattias tog de flesta bilderna!

Kommentera

