ユリコッパイ

Mm, de gillar jag.

Men whatever. När jag gick till stationen igår morse så låg det en svinstor jävla råtta mitt på vägen. Det såg ut som att den låg och sov men jag tror nog att den var död, då en lufttrycksborr jobbade sin väg genom betong drygt tre meter bort från där den låg. Eller så var den bara väldigt, väldigt trött.

Lite äckligt var det i varje fall, då jag lätt hade kunnat trampa på den i mitt halvspringande för att hinna med tåget. Det gjorde som tur var inte, utan gick bara snabbt förbi och uppfattade först två tre steg senare vad det var som legat där på gatan. Trodde nog först att det var en väldigt liten katt eller nått.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

