Fuck you guys, we’re going to Hokkaido!

Igår var jag förbi Shimo för att plugga lite. Det slutade med en kaffe på Starbucks och drygt en timmes studier. När jag märkte att jag höll på att somna över boken så bestämde jag mig för att titta runt lite i diverse butiker. Jag gick bland annat förbi en av mina favorit second hand butiker Haight and Ashbury.Image524Image523

Food of the day!

DSCF8660DSCF8662DSCF8663

Om 5 minuter ska jag och Wataru bege oss till Haneda airport där vi ska ta 16.40 planet till Hokkaido. Yay!

Skaldjur och ramen åt folket!


Ja ne!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

