幸せ

Lycka behöver inte vara mycket, det kan till exempel vara nybryggt kaffe.DSCF8856

Den här fyndade jag för 750 yen på en recycling shop i Sasazuka.

Jag har som sagt flyttat. Ändå från Watarus ställe till Sasazuka, stationen innan Daitabashi s det tar bara 10min med cykel om ens det hem till honom. Jag vande mig ganska snabbt med att bo tillsammans så på ett sätt bilr det lite tråkigt att bo själv, men å andra sidan skönt på ett sätt. Jag kan anpassa mig efter mina behov och inte känna mig i vägen för Wataru eller hans lillasyster. Det blir ett kort inlägg idag men jag ville bara visa lite bilder på mitt nya rum.DSCF8857Det här fina bordet fyndade jag på en recycling shop i närhete av Daitabashi stationen för 500 yen.DSCF8858Det är väldigt praktisk för mig som lätt får det stökigt med lådor inuti bordet. DSCF8859Jag håller fortfarande på att finslipa på min vägg som till största del består av flyers.DSCF8860Jag fyndade även denna bokhylla. Inte den snyggaste, men har man ont om pengar så har man! Även denna inhandlades på en recycling shop i Sasazuka.DSCF8861Jag måste införskaffa mig en bra vinterkappa. Jag har bara korta jackor! Och riders passar tyvärr inte till allt. Ikväll är det RBP och det är två gäst dj’s från London och ett gästuppträdande av en burlesk dansare som jag inte minns namnet på. Jag funderar på att använda den vita fluffiga jackan som jag köpte på skämt till förra årets Halloweenfest i Settan. Mest för att jag inte har någon annan jacka som passar med den mörkblåa klänningen som jag tänkte ha på mig men också för att jag skulle vilja använda den igen. Jag tycker liksom lite synd om den som bara får hänga i ett hörn och aldrig vara med att leka.

Jag borde få lite fart och fixa mig. Klubben börjar som sagt om 1,5 timme men jag lär väl komma runt 1 tiden som vanligt. Eftersom det håller på till 5 så är det knappast någon brådska. Just nu mår jag lite illa dessutom. Jag är ganska säker på att orsaken är att jag ätit för mycket choklad.DSCF8862Jag önskar bara att jag kunde ha gjort det med min älskade weify. Bara för att göra er avundsjuka så ska jag lägga upp en bild och visa hur snygg hon är.5600_132748215139_691600139_3477550_945773_n

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “幸せ

  1. Elin

    Imorse när jag vaknade så kände jag verkligen att jag saknade dig, det var nog nåt simultant. Jag saknar dig så sjukt mycket.
    Jag ska skicka brev till dig nu när jag har din nya adress, det ser jättefint ut! Skönt att det är nära till Wattan också.
    Älskar att kaffebryggare heter Parfait btw.
    Püss
    jag älskar dig.

  2. frankyvonfur

    Hahah. Det har jag inte ens märkt! Miwako style.
    Åh, jag saknar att ligga i en park och läsa manga med dig! I dag hade det varit skönt att bara ligga och äta chips och titta på Forsyte sagan.

    Jag älskar dig med min vän! Jag ska också skriva brev! Men först måste jag fortsätta plugga lite. Hejja!

    Puss!!

  3. Elin

    Plügga på min liebling!

Kommentera

