一人暮らしって感じ。。

Wattis kom förbi och sov över igår. Då blev jag glad! Nu har han åkt hem till sig och jag är lite ledsen i ögat. Har nog inte insett först idag hur mycket jag saknar att bo tillsammans med honom. Även om vi båda måste fokusera på studier och kämpa på varsitt håll så kändes det ändå lite jobbigt just idag. Jag antar att jag hade önskat att vi kunde ha hängt lite mer idag än vad vi gjorde.

Vi hann förvisso ta en promenad i microformat i en park i närheten av där jag bor.Image538Image540Fan vad irriterad jag blir på att bilderna jag tar med mobilen alltid lägger sig vågrätt nr jag ska ladda upp dem. WTF!!!

Nu ska jag öva på rita lite t’nkte jag och sedan eventuellt åka in till Shimo. Vi får se. Ska maila Wattis.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

