提出の悩み!!

I går hade jag ett prov som inte riktigt gick enligt förväntningarna och min lärare lär inte vara nådig. Jag vill dock till mitt försvar säga att det var på tok för lite tid för ett sånt prov, och det var jag inte ensam om att tycka. Men sånt fr man inte säga till läraren i Japan. Jag skulle bara våga underkasta mig!

Har precis avslutat min måltid bestående av grönskasgryta med natto/ purjolöktopping. Imorgon har jag inlämning i design. Jag vill verkligen göra bra ifrån mig och lär sitta uppe halva natten. Ganbare! Såhär fint ser mitt rum just nu.Papper, pärmar, böcker överallt. Jag ser inte fram emot att städa under lovet.

Yosh!! Det är bara att sätta sig med penna och papper och börja teckna!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

