Idag fick jag paket från Mamma! Tack så jätte mycket mamma och moster för allt gott! Idag blev det en svensk frukost med gröt och knäckebröd. Wataru körde  sin egen stil och åt gårdagens tomatcurry.

Har spenderat min helg med darling W i dagarna 4 och bara myst. Från och med lördag blir det mycket jobb för min del, men till dess ska jag försöka ta det lungt och jobba lite på min researchbook till skolan. Imorgon är det min sista dag innan julov. Det nalkas betygsättning, och jag är lite orolig över vad jag kommer få i pattern- making men jag hoppas på det bästa. Idag blir det att lägga sig tidigt. Godnatt gott folk!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

