Afternoon blues

Imorgon är det jobb. Uscha. ända fram till den 30e ska jag jobba och jag ser inte fram emot det. Det är förvisso bara 5-7h pass så jag borde nog överleva, men jag får ångest bara jag tänker på det.

Dagens dilemma. Jag jobbar imorgon 12- 18 och har lovat en vän att komma på hans event ikväll 00- 05. Jag kommer vara helt slut imorgon och säkert göra en massa fel bara därför. Jag borde inte gå. Ganbaruzo-!!

Lite bilder från Julfesten hos Tsubasa häromdagen.Söt Tompa och Miwa.Det var sjukt länge sen jag träffade Hiyoko. och alla så det var verkligen ett kärt återseende, även om jag åkte hem innan sista tåget.Pimchi och Tsubban.Resterna av kycklingen som alla hade väntat på. Jag kände mig dock inget behov av att förtära den. Ungefär samtidigt som alla började hugga in så tog jag, trött efter dagen som spontanmodell åt Ari- san, förväl och begav mig hemmåt. Väldigt nostalgiskt var det att återigen träffa Tsubasa och folket. Kändes kosntigt att Helena, Majis och resten inte var där bara. Jag drack inget under kvällen heller med undantag för lite glögg (sött vin räknas inte!). Jag vet inte varför men jag har känt mig så trött den senaste tiden. Jag tror att det är för att det börjar bli kallare och de senaste veckorna i skolan har väl också satt sina spår. Fram till den 30e är det faito som gäller! Kvällens nya dilemma, vad ska jag ha på mig? Ha på mig min gamla leopardkjol med dragkedjor i sidorna och bli uskrattad av alla i studion eller vara klädd som jag är nu a la 40’s`? Hmm. I need a drink. Och öva på låtarna vi ska repa ikväll. Hilfe!!

Här är btw den börtglömde ”häromdagen gjorde jag knäck!”- bilden.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

