Gotta lot of rhythm in my soul

I kväll deltar jag i Magical cafe’s december session. Skulle från början sjunga 3 låtar men nu blir det bara 2. Men jag är glad för det! Jag tror inte att jag hade hunnit memorera 3 låtar tills idag. På håret att jag kan de 2 jag ska sjunga! Det är en sak att sitta och öva hemma med låtarna i bakgrunden och sjunga själv. Det finns risk att jag glömmer bort någon vers men det ska nog gå bra!

Häromdagen gick jag på Gonna Ball efter att ha repat i studion. Tog nästan inga bilder men här är de jag lyckades ta.Gonna Balls dj’s (minus Miwako), uppträdde med två låtar, bland annat ”Rocking around the christmas tree”Vocals: Tago san

Gitarr: Wataru san

Bas: Reno (hade velat höra Reno sjunga!)

Trummor: Takeshi san

Tamburin: ? sanMiho, Jag i min ”badass-pose” och Ryoji.Miho, Jag och Reno.

Nu ska jag skicka iväg Tack-mail till några kunder vars mail jag fick och sedan skicka ut för-sena-inbjudningar till Magical cafés December session ikväll. Wish me luck!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

