Helt vanlig tisdagskväll (minus bulle).

Idag hade vi inlämning av våra designprojekt. Jag måste säga så här i efterhand att jag hade velat anstränga mig lite mer. Jag tyckte väl att jag åstadkommit något ganska bra när jag väl var inne i det men när jag sedan tittade igenom min portfolio med min lärare kändes den väldigt trist helt plötsligt. Nästa portfolio ska bli magisk!

Jag kom hem, lagade en ganska god pasta med morot, lök,  soltorkade tomater, spenat och pesto. Som ett ”otsukaresama” hade jag köpt en ”shinamonrooru” (cinamonroll) dagen till ära som inte smakade kanel alls, utan mest som ett vanligt wienerbröd, Vilket förvisso inte är helt fel det heller. Och sedan tittade jag på den här filmen..

Jag måste även tillägga att jag börjar bli lite lätt irriterad på att remixvintageshoes är sega med att svara på mail! Fina skor, dyra priser och usla på att svara på mail. Kan jag få beställa mina skor någon  gång?! Jag åker till Okinawa om några veckor och behöver att par fina skor så svara på mitt mail vite vite!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

