Torsdag natt.

Ja, nu är klockan snart tolv på natten och jag måste verkligen bege mig till Daitabashi och få mig lite sömn innan Okinawaresan imorgon bitti. Uppdatering av förra veckan och fram till idag får vänta tills jag kommit tillbaka. Min dator är alldeles för seg nu och det är för många bilder som ska läggas upp. Just you wait!

Idag jobbade jag från 11-15.30. Hälsade på en bekants kafferi (?) nära mitt jobb och blev bjuden på fantastiskt gott kaffe! Lämnade sedan in ett par skor som jag gärna ville ha med mig till Okinawa och som, hur slitna de än är, jag inte kan tänka mig slänga. Jag har använt skorna 2 gånger och de var nog rätt så slitna redan när jag köpte dem. Hur som helst fick jag mina sidoremmar pastspikade gratis. ”Honjustu no saabisu”, ( ”Vi bjuder på det”), kan det bli bättre? Det var en ganska trevlig dag på jobbet också.

Jag tänkte bjuda på lite bilder från plåtningen jag gjorde med Tsuru san. Bilderna tillhör mig och får inte användas utan att fråga. Jag återkommer om namn på alla inblandade. Orkar inte fippla med jishon nu. Så här såg jag ut.1.2.3.

Och ja, det är min naturliga hudfärg. Likblek! Jag vet. Sminkösen var ganska överdriven i son rouge men det ser ändå kosntigt nog mer ut som min naturliga hudfärg än den på resten av kroppen. Det blir att ta med sig parasoll till Okinawa! Bilderna togs runt 10- tiden på kvällen i en park i Nakameguro. Kallt var det! Jag hade som ni kan se inte mycket på mig och det lilla ni ser är i princip ALLT jag hade på mig. En kort kort klänning i linne-tyg, rep runt liv och midja samt en tyllkrage. Uppdaterar med bilder från själva plåtningen så fort Tsuru har redigerat och skickat dem till mig.

Nu ska jag som sagt ta mig till Daitabashi, mitt i natten och släpa på mitt vad som ser ut att bli ett relativt tungt bagage för bara 3 dagar. Man åste ha med sig mycket i ombyte! Vet aldrig vad som händer. Kya! Snart är jag verkligen på väg till Okinawa. Men först, ta mig till Daitabashi och få mig lite sömn.

Buh bye!

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Torsdag natt.

  1. Elin

    ÅHH vad kul!!!!! jag vill också till Okinawa!
    püss på dig, ha det fabulous.

  2. Det var FAB! Kommer bilder snart!

  3. frankyvonfur

    Det var FAB! Jag vill tillbaka och turista mer. Kommer bilder snart!

Kommentera

