水曜日コラジュー

Idag har jag lyssnat om och om igen på den här låten, http://www.youtube.com/watch?v=TGwZ7MNtBFU. Inte så mycket för att jag tycker om låten så mycket som jag tycker om videon och kläderna. Väldigt casual resort med en liten touch av retro. Jag tycker särskilt mycket om baddräkten, den röd/prickiga jumpsuiten och skjortklänningen. Det är videor som denna som gör att jag längtar efter ett hus i Europa.

Innan jag, sen i vanlig ordning, begav mig till Ebisu så tog jag för ovanlighetens skull lite bilder på min lägenhet. Eller ja, mina upphängda sneakers på tork.

Idag lunchade jag, som sagt, med Pimchi. Jag var dum och sen, men efter att jag fått en ganska så förtjänad avhyvling så traskade vi bort i regnet till stället jag jobbar på för en lunch buffé. Idag hade jag lockat håret och kände mig som en karaktär från en Sonia Rykiel visning!

Jag är fortfarande ganska mätt av den men kände att lite kvällsmat var på sin plats och åt brödet jag gjorde igår med philadelphia. Gott gott gott.

Lite kreativ har jag varit idag också. Så som avslutning får ni se en bild på mitt collage för att göra min annars så tråkiga dörr lite roligare.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “水曜日コラジュー

  1. Helena

    Bilden när du ligger ner på sidan är så otroligt, otroligt fin!

  2. frankyvonfur

    Tack Helena! Låt oss ta massa fina bilder när ni kommer! Puss!

Kommentera

