Aloha!

Idag jobbar jag kväll och har lite smått ångest då jag inte jobbat på länge. Blir lätt så. Men jag kan ju inte bara sitta hemma hela dagarna och titta på film och inte göra någonting! Det blir nog en snabbis förbi Doop Poop a Doop innan jobbet. Jag lade undan en klänning innan jag åkte till Okinawa men faktum är att om jag köper klänningen så har jag absolut inga pengar kvar till mat. Jag hoppas verkligen att jag får CSN snart eller att ett under ska dyka upp.

Innan jag smiter iväg till jobbet vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag behöver trots allt inte gå först om 4 timmar så något produktivt ska jag väl lyckas göra. Vi får se om jag orkar uppdatera om den 3e dagen på Okinawa. Hur som helst så tänkte jag bjuda på en länk till det här grymma bandet, http://www.youtube.com/watch?v=vmy3uhKv_Ps&NR=1. Kitty, Daisy and Lewis heter bandet och består av tre syskon. Ibland tror jag att föräldrarna också gör inhopp som på den här videon, http://www.youtube.com/watch?v=cvmOmafw2cs. Nej nu ska jag diska, för andra gången idag till tonerna av Kitty, Daisy and Lewis.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

