Vem är Franky?

Måndag

Vi gjorde collage i skolan för att lättare förklara vilka vi var.Så här röd är min bok.Från collaget jag gjorde förra året.även det här är en bild från förra årets collage.Närbild på Yukari.Det här är alltså årets collage. Ser ni möjligtvis några likheter?

Det här ska då föreställa mig! De flesta hade bara gjort två sidor, alltså ett uppslag som presentation, men jag hade som vanligt velat göra lite till. Det finns ju så mycket mer än allt det tjusigt kvinnligt eleganta, retro stilen och cupcakes! Men det får bli en annan gång. Det här lär inte vara det sista collaget jag gör.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

