Inaktivitet.


Även om jag inte är en superbloggare så är det svårt att hålla uppe bloggen jämte studier. Jag ska försöka bättra mig. Jag kan börja med att ge er en bild på min middag, en god sallad med sparris, kål, isbergssallad, avocado, tomat och någon japansk grönska som påminner lite om spenat till smaken. Och ett kokt ägg med miso dressing.

Ja just det. Jag sydde klart en blus i miniatyr till min tillvalslektion i mönsterlära.

Godnatt!

Lämna en kommentar

Filed under Iroiro

Kommentera

