Bopping the blues

Är lite ledsen i ögat just nu för att jag antagligen kommer att få ta bort bältet som jag just sytt på min kol och göra ett nytt. Vi som skulle vara klara med det till imorgon för att kunna sy på knappar och sånt. Jag rädd att jag inte kommer hinna klart i tid, men jag måste hålla humöret uppe och kämpa! Inlämning på fredag så jag har förvisso hela morgondagen och torsdag på mig. Ganbare! Känns bara lite tungt nu när jag ganbattat och fixat klart allt till morgondagens lektion. Det var i alla fall vad jag trodde. Nej, nu vill jag bara sova.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

