Mousserat vin och färsk basilika.

I går kom Wataru hem till mig på middag. Han slutade relativt ”tidigt” och var här runt tolv- snåret. Det börjar bli så himla varmt så det går bara inte att sova. Till middag åt vi pasta med tomatsås. färsk basilika, aubergine och kyckling. Men en middag är inte komplett utan sallad!Wattis hade tagit med sig rakyou som vi åt med miso.Till det drack vi mousserat.Vi stannade upp till sisådär 3-4 på natten och pratade om lite allt möjligt som man ska göra om sommarnätter. Det var den finaste tisdagskvällen på länge!

Idag hade jag på mig mina nya inköp men skorna är så hårda nu i början att jag var tvungen att byta skor när jag kom fram till skolan. Det gäller att vänja fötterna lite peau un peau.Nej nu ska jag läsa H.P Lovecraft. Hej så länge!


Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

