Huvudvärk, feber och regnperiod i en oslagbar kombination!

Idag låg jag inne i sjukrummet den sista lektionen och vilade. Utifall jag skulle bli bättre och kunna picknicka med Pim. Det blev inte bättre. Just nu sitter jag med världens huvudvärk, men febern verkar ha lagt sig. Nu blir det sova. För någon timme sedan kom Wataru förbi med mat som han hade gjort för att jag skulle slippa göra den ansträngningen. Har jag sagt att jag är tillsammans med är världens finaste pojkvän? Well, så är det.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

